Hi, I'm new here :) My name is Sandrine I'm 18 and I'm from Belgium. I first started watching anime about 4 years ago, I watched a few but my favourites are Kuroshitsuji, GoSick, Watamote and Welcome to the NHK. Then I discovered k-pop, my favourite groups are Big Bang, 2NE1 and Super Junior. Shortly after I began watching k-drama's and asian horror movies. English is not my native language, Dutch is. So excuse me for the bad grammar :S Zijn er misschien ook Nederlandstaligen hier? ^^

Hey! Welkom op het forum ahaha, je bent de eerste Nederlandstalige die ik hier tegenkom, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zo erg actief ben op deze site (mede dankzij school) maar nu het zomervakantie is en dat ik me in de avond verveel, zit ik soms hierop. En ohh, je kijkt asian horrorfilms? Ik hou niet zo van horrorfilms, maar ik had ooit de Amerikaanse versie van The Grudge gekeken.. Ik vond het echt heel eng.. Maar er is ook een Japanse versie ervan, en die is veeel enger heb ik gehoord, heb jij die al gezien?
Hello and welcome :)
Ik denk dat er best wel wat Nederlandstalige rondzwerven, maar ik ben er net als Tavi ook nog niet heel veel tegengekomen. Veel plezier hier!