Jo-hannah

Boys Over Flowers Review

Jo-hannah
64 people found this review helpful
Other reviews by this user
Mar 26, 2014
  • Overall 6.0
  • Story 5.0
  • Acting/Cast 6.0
  • Music 7.0
  • Rewatch Value 8.0

Boys over flowers is like the "must see" in k drama world. This is probably the most famous k drama ever, and the first k drama for a lot of people, and that's why we -somehow- love this drama although it isn't actually a good one.

The story is just a big WTF! to me, really... and it doesn't always make sense. But incredibly it is still a catchy story lol, this is what BOF is, it somehow hooks you up, but deep inside of you, you know that what you're watching is not good at all.

The acting is just BLEH! although I love Lee Min Ho and now is one of my favorite actors, in BOF he wasn't as good as he is now... it wasn't a terrible acting but it wasn't a good one either... Same for Koo Hye Sun, she's good at dramatic scenes and crying and suffering but she lacks emotion in other scenes like kisses or funny moments and etc...

F4: oh boy! the eyecandy in this story has a 10/10 these four Asian boys doing whatever they want with your feelings and looking hot while they're destroying your heart haha it's just asdfghjk...

And probably what makes this drama a "must see" and a famous one is Yoon Ji Hoo (Kim Hyun Joong) BOF probably has the worst and saddest second lead syndrome ever! REALLY... even if you don't ship JanDi with JiHoo the drama still makes you feel terribly sad about JiHoo's life (a terrible and lonely one) omg! my heart still aches when I remember...

Despite of all that BOF is a very rewatchable story... if you want to cheer up, or cry like crazy or just remember or see hot Asian boys gathered in one drama, just go to BOF. :)

Was this review helpful to you? Yes No

Comments (2)

  • Login or Register to post comments
  • Reply
    DoHani Jun 14, 2016

    #lmao
    Nothing about this show had me hooked but I love this review!

  • Reply
    Yee Sep 13, 2015

    Word.

Details

  • Last Online:

    6 days ago
  • Gender:

    Female
  • Location:

    Colombia
  • Birthday:

    January 12
  • User Type:

    Member
  • Join Date:

    February 5, 2014

Friends view all