Zorbalığı bu kadar hafife almanızı hayretle okudum insanlar yaşadıklarını hayatları boyunca atlatamayabiliyor…
Zorbalığı kabul etmiyorum. Adli olarak gerekli işlemler yapılmalıdır. Ancak ortaokul veya lise yıllarında bazen karşılıklı yaşanan hadiselerin sonradan etiğe uymayan şekilde kullanılmasını uygun bulmuyorum. Zira yaşanan hadiselerde suç unsuru varsa yıllar sonrada suç duyurusu yapılabilmeli her ne kadar zamanaşımı da olsa bu yapılmalı. Sadece güzel bir diziydi diğer oyuncularının da emeğinin yenilmemesi gerekir. Şu anda In wo karakteri oturmamış keşke Kim Nam Gil olsaydı.
Sorry about Kim Ji Soo, an extrajudicial execution was carried out via social media. I absolutely respect the efforts of other actors in this series. But Na In Woo didn't happen. If we had watched a good drama like this on KBS put Kim Nam Gil. Unfortunately Na In Woo gets crushed on the branch character. I hope that who is right and who is wrong will be revealed in a judicial trial. Otherwise Kim Ji will remain soo done.
KBS yönetimi Kim Ji Soo ile sözleşmeyi fesih etmesi çok yanlış. Zaten 13-15 yaş arasında ortaokulda zorbalık iddiası nedeniyle fesih çok hatalıdır. Bundan sonra oyuncular ile ilgili bu tip iddialar gelirse hepsinde aynısını yapabilecekler mi cevap yok . Sonuçta arkadaşlarından özür dilemiş bu kadar büyütülecek bir durum yoktu. Kesinlikle Kim Ji Soo art niyetli bir şekilde yaklaşılmıştır. Kim Ji Soo oyunculuğu lekelenmiştir. İddialar adli olarak araştırılacak gibi gözükmüyor. Okul disiplini içerisinde çözülebilecek gibi duruyor. Dizi güzelde Kim Ji Soo değişirse Türkiye den bir izleyici kaybedeceksiniz.
Na In Woo didn't happen. If we had watched a good drama like this on KBS put Kim Nam Gil. Unfortunately Na In Woo gets crushed on the branch character. I hope that who is right and who is wrong will be revealed in a judicial trial. Otherwise Kim Ji will remain soo done.