Favorite Movies
Some of my all time favorite movies~
Sort By: Author's Order
-
1. The King and the Clown
Korean Movie - 2005
-
2. Hwayi: A Monster Boy
Korean Movie - 2013
-
3. Rurouni Kenshin
Japanese Movie - 2012
-
4. The Man from Nowhere
Korean Movie - 2010
-
5. Assassination Classroom
Japanese Movie - 2015