My top 10 Movies
Sort By: Author's Order
-
1. From Me to You
Japanese Movie - 2010
-
2. The Handmaiden
Korean Movie - 2016
-
3. The Age of Shadows
Korean Movie - 2016
-
4. Battle Royale
Japanese Movie - 2000
-
5. 100 Days with Mr. Arrogant
Korean Movie - 2004
-
6. BLEACH
Japanese Movie - 2018
-
7. Orange
Japanese Movie - 2015
-
8. Death Note
Japanese Movie - 2006
-
9. Death Note: The Last Name
Japanese Movie - 2006
-
10. L: Change the World
Japanese Movie - 2008