Favorite Movies
Sort By: Author's Order
-
1. Liar Game: The Final Stage
Japanese Movie - 2010
-
2. Jeon Woo Chi: The Taoist Wizard
Korean Movie - 2009
-
3. Azumi
Japanese Movie - 2003
-
4. Last Quarter of the Moon
Japanese Movie - 2004
-
5. Casshern
Japanese Movie - 2004
-
6. Death Note
Japanese Movie - 2006