P
On Deprecated profile comment • Oct 27, 2012
Profile Deprecated profile comment
Simdi Bakaleya'yi izliyorum da, orada the most bilingual cocuk var ya (bu ifade beni oldürdü bu arada xD ), Sprout'ta da oynuyordu o. O zaman da bayiliyodum, tuhaf tuhaf laflar atiyodum falan ama hic profiline bakmak aklima gelmemisti. Iste demin bi baktim, cocuk 96li !!! Nine gibi hissediyorum, bildigin sübyanciyim :(
0 0

