Favorite Movies
My Top movies, not necessarily in that order!
Sort By: Author's Order
-
1. Sunny
Korean Movie - 2011
-
2. Gantz
Japanese Movie - 2011
-
3. BECK
Japanese Movie - 2010
-
4. Nana
Japanese Movie - 2005
-
5. Crazy Little Thing Called Love
Thai Movie - 2010
-
6. From Me to You
Japanese Movie - 2010
-
7. I Give My First Love to You
Japanese Movie - 2009
-
8. Lovely Complex
Japanese Movie - 2006
-
9. Hello Stranger
Thai Movie - 2010
-
10. Lovesick
Taiwanese Movie - 2011
-
11. Rurouni Kenshin
Japanese Movie - 2012
-
12. Crows Zero
Japanese Movie - 2007
-
13. No Breathing
Korean Movie - 2013