Favorite Dramas
List of shows/movies I love, most I have rewatched multiple times.
-
1. Rurouni Kenshin
Japanese Movie - 2012
-
2. Nobunaga Concerto
Japanese Drama - 2014, 11 episodes
-
3. Nobuta wo Produce
Japanese Drama - 2005, 10 episodes
-
4. GTO
Japanese Drama - 1998, 12 episodes
-
5. My Boss, My Hero
Japanese Drama - 2006, 10 episodes
-
6. Yokai Ningen Bem
Japanese Drama - 2011, 10 episodes
-
7. Legal High
Japanese Drama - 2012, 11 episodes
-
8. Fire Boys
Japanese Drama - 2004, 11 episodes
-
9. Ace Attorney
Japanese Movie - 2012
-
10. Engine
Japanese Drama - 2005, 11 episodes
-
11. Takumi-kun Series 2: Rainbow Colored Glass
Japanese Movie - 2009
-
12. Bloody Monday
Japanese Drama - 2008, 11 episodes
-
13. Dragon Zakura
Japanese Drama - 2005, 11 episodes
-
14. Gokusen
Japanese Drama - 2002, 12 episodes
-
15. Hammer Session!
Japanese Drama - 2010, 11 episodes
-
16. Hanazakari no Kimitachi e
Japanese Drama - 2007, 12 episodes
-
17. Hana Kimi
Taiwanese Drama - 2006, 15 episodes
-
18. Hero
Japanese Drama - 2001, 11 episodes
-
19. Hidarime Tantei EYE
Japanese Drama - 2010, 8 episodes
-
20. Koishite Akuma
Japanese Drama - 2009, 10 episodes
-
21. Mendol
Japanese Drama - 2008, 12 episodes
-
22. Ninkyo Helper
Japanese Drama - 2009, 11 episodes
-
23. RH Plus
Japanese Drama - 2008, 13 episodes
-
24. Scrap Teacher
Japanese Drama - 2008, 9 episodes
-
25. Shibatora
Japanese Drama - 2008, 11 episodes
-
26. Tumbling
Japanese Drama - 2010, 11 episodes
-
27. Takumi-kun Series 5: That, Sunny Blue Sky
Japanese Movie - 2011
-
28. Takumi-kun Series 3: The Beauty of Detail
Japanese Movie - 2010
-
29. Takumi-kun Series 4: Pure
Japanese Movie - 2010
-
30. DOG x POLICE: The K-9 Force
Japanese Movie - 2011
-
31. Suikyuu Yankees
Japanese Drama - 2014, 10 episodes
-
32. Bitter Blood
Japanese Drama - 2014, 11 episodes