Replying to EternalSunshineOfTheSpot • Jun 8, 2020
Title The K2
Ρε φίλε αυτό βρήκανε όμως;Βάλτε ένα Goblin να γίνουμε!
Γενικά το Goblin το θεωρώ πολύ ολοκληρωμένο σαν σειρά και σου δίνει μία γερή γεύση για το τι εστί kdrama.Ηθοποιοί (Gong Yoo!),εφέ,μουσική,κωμωδία,δράμα κλπ.Οι δικιά μου αγαπημένη σειρά είναι μακράν το Life on Mars, απλά δεν υπάρχει καλύτερη για μένα.Και γενικά μου αρέσουν οι σειρές του OCN (ανυπομονώ να βγει το Alice).Επίσης μου αρέσουν πολύ οι ταινίες τους και πιστεύω θα μπορούσαν να αρχίσουν με αυτές,τις βρίσκω πιο ώριμες και με πιο βαθιά νοήματα,ενώ κάποιες είναι και αριστουργήματα.
1 2
