Jag känner igen mig med föräldrarna! :D
Jag kollar inte på anime längre eftersom jag är för upptagen med dramas. Men om jag ska ge dig några tips så måste du kolla på mina favoritserier - Fullmetal alchemist brotherhood, code geass 1 & 2, Death note, soul eater, D.gray man & sekaiichi hatsukoi! :)
I'm really looking forward to this Movie! Loved the korean version and a japanese one with Fujiwara Tatsuya is a Dream coming true! <3
1 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 17, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Jag har kollat på dramas och filmer sedan ungefär ett år tillbaka, då jag upptäckte att några av mina favorit anime-serier har blivit gjorda till live action dramas/filmer :) Hur länge har du hållit på då?
0 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 16, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Jag upptäckte inte det förens nu! :P Jag bor långt ner, i Småland. I ett samhälle som heter Rottne. :)
0 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 16, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Yepp! Trevligt trevligt :P
0 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 15, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Precis, & för att du har kollat på sedan 2005. Du skulle ha varit väldigt ung ifall du kollat redan då om du varit i min ålder :)
0 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 15, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Inte för att jag vet något, men det är mycket lättare att få tid att kolla på dramas när man går i skolan än när man jobbar eller så :D
Tänka sig, jag visste att du var över 20 xD
0 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 15, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Det beror mest på hur mycket jag gillar drama serien då ;)
Jag är 15, fyller 16 om 2 månader! Själv? :)
0 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 15, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Jag vet! Kollar på mellan 1-3 drama serier i veckan :P Dock tar de koreanska drama serierna en vecka för sig :O
0 0
P
OnDeprecated profile comment•Dec 14, 2013
ProfileDeprecated profile comment
Hehe visst är det! :) Jag har kollat på dramas runt ett år nu & anledningen var för att jag älskar anime och manga, hörde att några anime-serier var gjorde till live-actions och så började det... :P Du själv?
Jag kollar inte på anime längre eftersom jag är för upptagen med dramas. Men om jag ska ge dig några tips så måste du kolla på mina favoritserier - Fullmetal alchemist brotherhood, code geass 1 & 2, Death note, soul eater, D.gray man & sekaiichi hatsukoi! :)
Tänka sig, jag visste att du var över 20 xD
Jag är 15, fyller 16 om 2 månader! Själv? :)
:)
But i didn't really get the ending. Did Jo Han die after getting stabbed by the mother? :)