Details

  • Last Online: Sep 22, 2018
  • Location: Germany
  • Contribution Points: 0 LV0
  • Birthday: March 13
  • Roles:
  • Join Date: October 10, 2011
P
On Deprecated profile comment Apr 9, 2012
Profile Deprecated profile comment
Ahhhhh feel like I haven't spoken to you for ages!(:
Hahaha do you still know me?I really want to have an talk with you soon again:P
Before my Exams are coming^_^
Great Eastern:)
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 9, 2012
Profile Deprecated profile comment
Helloo~ Haven't heard from you for quite an while now(: I hope you are good???
Happy Eastern from me!??????
1 0
P
On Deprecated profile comment Apr 9, 2012
Profile Deprecated profile comment
Physics are ok but no really oneof my greatest subjects in school too^^
I prefer History or Geographic over them:P
I am lucky because just an short time after I began watching with engl Subs Igot an great tutor in english(:
Therefore I learned the Grammer too*~*
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Lol viel Spaß?? Hahaha wahrscheinlich eher nicht :P
Naja ich beginne moregn und ich bin mir immer noch sehr unsicher ob ich MDL in der Zeit vernachlässigen sollte....Ich denke ich probiere es morgen einmal aus und werde sehen wie ich es am besten mache...Weil HALLO?! Mehr als 2 gaaaaaanze Wochen ohne MDL?Dann habe ich ja gar keine Entspannung mehr und ich will nicht dran denken wie viele Nachrichten ich danach anzugucken habe.Das Problem ist, dass mein erster und letzter Blick am Abend immer dieser Seite hier gillt.Tja eigentlich nennt man das dann ja schon ^Sucht^hahahaha :P
Und wenn ich kein MDL mehr habe dann habe ich ja auch keine DRAMAs mehr...lol<3
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hahaha not in "High-School".You would need to go to an private school(and they are REALLY very seldom here and expenisve) or you go to college and there you finally can to study multiple langages:P
That´s why I want to make it there*~*
English is really easy(I have an A at it anyway) almost too easy...But I find Math kind of hard recently so I will really need to study for that:DD
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hahaha only spanish and english >_< For other languages I will need to go to college :P
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hmm but when you will do it actually I bet it won´t be THAT hard (:
At beginning it seems sooooooo hard because you still have to learn so much but you learn in the progress and then it will be easier..
Ohh hahah jetzt habe ich leider auf Englisch geschrieben^^
Ich habe Abschlussprüfungen in zwei Wochen und ab morgen fang ich an richtig loszulernen(T.T)
Gerade habe ich allerdings genauso wenig Lust darauf wie du :P
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hello ~ Nice to meet you(:
Thank You for the friend's request!<3
1 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
It's different here...When I am very good at school then I can aply for another school and there you can choose an little..... But I took enconomy because it's the only area which includes foreign languages too...>_<
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Sorry when I explained it bad >_<
I talked about my future plans and that I will go to an higher level school in order to visit the college(:(That's how the german school system works:p)
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hahahah das kann ich verstehen:DD
Ich lerne nun seit ca.4 Jahren Spanisch in der Schule.
Und ich verwechsle immer Englich,Japanisch(obwohl ich es seit kurzem lerne)und Spanisch:P
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Anina is an nice name too >_<
so hmm I will think of an good bame for you(even though I am usually bad at things like that:p)
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
It's my nickname<3
My real name is Miriam:P
I know it isn't that interesting(:
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hellooo friend(:
Just wanted to ask how you are recently??
I saw(stalker how I am) that you are learning japanese??,Me too*~*
1 0
P
On Deprecated profile comment Apr 8, 2012
Profile Deprecated profile comment Spoiler
Hahaha you are always so sweet >_<
I will think of an name for you too~
Happy Eastern baaaaack!(:
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 7, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hmmm woher kommt mir das wohl so bekannt vor~? :P
Stell dir deine Schwester vor und noch zwei Jahre jünger und du wei´t wie meine oft ist ^^
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 7, 2012
Profile Deprecated profile comment
Ich verstehe dich total weil meine Schwester genauso ist:DD
Ich muss echt zugeben das ich mich oft als große Schwester aufführe obwohl wir gleich alt sind.
Das nervt sie gewaltig.Aber für mich wird sie immer"Chibi" sein:P
Wir verbringen auch mal schöne Zeiten miteinander aber ihre Freunde kommen vor allem.Auch vor der Familie und das kann ich dann doch nicht verstehen.
Wie alt ist deine Schwester??
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 7, 2012
Profile Deprecated profile comment
Hahahaha lol my sister already took it away from me:DD
I am writing over phone now and I can't watch any Drama even though it would be the perfect time for that now(T.T)
Sure(: I will see you later then*gives back the good night huggles tenfold*:P
0 0
P
On Deprecated profile comment Apr 7, 2012
Profile Deprecated profile comment
I was in the church and we had visitors after that^_^
The boy was same age as me and really...mhm bored and not really friendly but it got better in the evening<3
Lol I think he laughed an lot over me*~*
Well the other one an young girl was really nice(:
Their parents are old and good friends of ours:P
Aaaaaand you??
0 0