*Pontrendszer: leginkább az adott sorozat nézése közbeni érzéseimet tükrözi (ha más időpontban
talál meg, lehet más pontot adok rá)
10-imádat, amolyan katarzis közeli örökre elmentett kedvenc
9,5-az objektív 10 pont, szinte tökéletes minden tekintetben
9-fergeteges, letehetetlen, felejthetetlen, kötelező darab
8-8,5-nem feltétlen tökéletes alkotást takar, de végig (+0,5: nagyon) szerettem/lekötött ahogy volt
7,5-érzem a történet/alakítás amúgy kiemelkedő, de mégsem fogott meg eléggé/nem az én ízlésem
7-mindent egybevéve tetszett, de inkább már átlagosnak mondanám
6-egyszeri kikapcsolódásra jó, később majd nem fogok emlékezni rá
5-döcögős/hullámzó, vannak jó elemei, de összességében eléggé időpocsékolás
4-unalmas és idegesítő, sokszor megfordul a fejemben félbe kellene hagynom
3-dettó, csak emellett még gyenge eresztés is, és már nagyon nem tetszett
2-kimondottan rossz, 1-2 rész belőle is bőven agypusztító hatású lehet
1-tűzrevaló kategória, ami érthetetlen módon kerülhetett adásba
Kedvenc sorozatok |
---|
Kill Me, Heal Me | Healer | Circle | Defendant |
Vincenzo | Why Secretary Kim | Maou | Crash Landing on You |
Kedvenc színészek |
---|
Ji Sung | Namkoong Min | Yoo Seung Ho | Yeo Jin Goo | Seo In Guk |
Park Hyung Sik | Hyun Bin | Song Joong Ki | Kang Ha Neul | Lee Joon Gi |
Egyéb kedvencek |
---|
Előadó (önállóan)
| Junho, Rowoon, Jackson, Taemin
|
Együttes
| Monsta X, Ateez, The Rose, Btob, Infinite, Day6, (G)-Idle
|
Leghallgatottabb kpop
| Ateez-Cyberpunk, The Rose-Back to Me & Lifeline, Wonder Girls-I Feel You, Day6-Sad Ending & The Power of Love, TXT-Miracle, Orange Caramell-Abing Abing, Shinee-Everybody, Cnblue-Blind Love, Onewe-Beautiful Ashes
|