The King Loves

The King Loves (2017)

N/A
Your Rating:
Not Available
Ratings: N/A/10 from 0 users
Reviews: 0 users

Won, the crown prince of Goryeo, has a pretty appearance, but he also a lust for conquest. He is best friends with Rin who is a son from a royal family and his bodyguard. When beautiful San, the daughter of the richest man, appears in front of the two young men, the three become good friends, but things change after Won and Rin both fall in love with San.

  • Native title:

    왕은 사랑한다
  • Also Known as:

    Wangeun Saranghanda; The King is in Love; King Loves;

Add Cast Show More Cast (10)Cast

Write a Review Reviews

There have been no reviews submitted. Be the first and write one.

Make a Recommendation Recommendations

Make a recommendation for The King Loves

Create topic See AllRecent Discussions new!

Be the first to create a discussion for The King Loves

Comments (41)

  • Login or Register to post comments
  • Reply
    Belmani 8 days ago - edited

    amen July 10th

  • Reply
    norigamis 25 days ago

    will watch for shi wan

  • Reply
    choimari 27 days ago

    I'm in for Jeong Bo Seok ajeossi

  • Reply
    Andie 28 days ago - edited

    These ''why Yoona'' kind of comments in every fucking drama she's in are getting annoying, seriously...

    • Reply
      seoparkang 26 days ago

      really rude as well. personally if I really dislike the actress I'll just pass it up

  • Reply
    Shojoshit 28 days ago - edited

    Two best friends falling in love with the same girl.
    The worst kind of love triangle.

    • Reply
      SimbiAni 4 days ago - edited

      My exact thoughts reading that summary, lol!
      Only redeemable if skips the angst, for #OT3..
      but I'm rarely ever ~that lucky, haha.. siigh. >.>

  • Reply
    Ellie 29 days ago - edited

    no but seriously, why does everybody hate Yoona? Like I know she's a part of a girl group or something but idk about her at all other than that lol. So did she do anything evil irl or something? Or just bad acting? Because every drama that has her in it the comments always say 'ugh Yoona' or 'I was gonna pass just because of Yoona and she isn't even the main lead' so im really confused haha. Thanks in advance

    • Reply
      Andie 28 days ago - edited

      I don't know about her other dramas but her acting was pretty good in The K2 (just her character that was badly written and that's not her fault). I honestly don't understand why so much hate :(

    • Reply
      Ellie 26 days ago

      oh.. i mean it was okay her acting but the way it was written i didnt really like it too. but other then that idk why there's so much hate too

  • Reply
    Akudie 30 days ago - edited

    December 2017? Seriously? :(

    • Reply
      DianaCarvalho 29 days ago

      When MyDramaList doesn't know the the date, they always put December 31 :)

    • Reply
      Akudie 28 days ago

      aaa that's better :) Thank you!

    • Reply
      Parknara 25 days ago - edited

      Some article said that it will be aired between Mei and June :)

  • Reply
    _Rosie Feb 3, 2017 - edited

    Yoona ....pass

    • Reply
      Cherren Curativo Feb 10, 2017

      Same here. I wish it's Yura. Sad.

    • Reply
      Banada6 Feb 17, 2017

      same :(

    • Reply
      Ellie 29 days ago

      why?

    • Reply
      _Rosie 27 days ago

      I just dont like her or her "acting" she is the main reason I dropped K2 (although to be fair her character was badly written) anyway after K2 she is on my blacklist and I will try and avoid her dramas.

    • Reply
      Ellie 26 days ago

      oh. yeah I really didn't 'feel,' that drama either lol. idk it was just something about the way ALL of it was written.. wasn't so interesting either. car crash/incident after the other, chasing, pointless story line imo

  • Reply
    naccu Jan 27, 2017 - edited

    Can we stop with the love triangles already? ughhhhh

  • Reply
    Tzuyu Jan 26, 2017 - edited

    why yoona -___-

    • Reply
      Nadil Feb 17, 2017

      Don't like her.... for no reason... :(

    • Reply
      Parknara Feb 18, 2017

      why not? :)

  • Reply
    Parknara Jan 25, 2017

    Yoona!! wah i'm so excited
    I really love her acting in The K2

  • Reply
    Elfinia Jan 20, 2017 - edited

    Omg I was waiting to see Im Shi Wan as a main role since Incomplete Life!

  • Reply
    cvparadise Jan 18, 2017

    ahhh Yoona................. i really hope she does her best

  • Reply
    Alekwang Jan 6, 2017

    Oh my god a historical romance drama with Jonghyun (my moon lovers feels still haven't faded) as main cast BUT I HAVE TO WAIT A FREAKING YEAR. ;-;

  • Reply
    SweetCakes Jan 3, 2017

    Yoona is becoming a Shin Hye T_T
    Testing and Tasting hot oppas T___T

Details

  • Country:

    South Korea
  • Type:

    Drama
  • Episodes:

    20
  • Airs:

    Jul 10, 2017 to ?
  • Network:

    MBC
  • Duration:

    1 hr. 5 min.

Statistics

  • Score:

    N/A (scored by 0 users)
  • Ranked:

    #16183
  • Popularity:

    #1591